dissabte, 15 de febrer del 2020

CANTÀNIA 2020: VIRTU@L

Hola nenes i nens de 5è!!!!!Prepaprats per la nova aventura?
Aquest any els músics de l'Auditori ens proposer un viatge virtual.

La nostra aventura començarà amb la 1a cançó nº 2:  "EL MÓN DIGITAL".



Per poder estudiar-la hem de recordar algunes coses ben importants:

  • Som el COR 3.
  • Les coreografies estan fetes amb efecte mirall.
  • El material necessari per fer aquesta cançó són esl dos números de cartró.
  • En el primer fragment diem només: WI-FI, BLUETOOTH, 3 I 4 G,3 I 4 I 5 G.
  • Articulem molt bé aquest part perquè se'ns entengui molt bé el text.
  • Compte amb les canvis de tonalitat: compàs 6,10,16,24 i 32.
  • Compàs 35: cantem una blanca ben completa de 2 temps i en el c.37 fem el mateix amb la rodona,recordem que val 4 temps!
  • Compàs 47 i c.49 vigilem amb el treset de negres: recordem que hem de frenar. 
  • Compàs 70: recorder fer els  silencis després de cuscús - anglès - rus .
  • Compàs 80: canvi de melodia.
  • Compàs 82: ALERTA!!!!!! Canvi de ritme i parem moviment de la coreografia.
  • Compàs 98: canvi de tonalitat i comencem moviment però amb els números agafats i al costat de les cuixes.
  • Compàs 105: crescendo final i fem la S ben al final,perquè no ens soni massa estona.
  • Compàs 118: tallar molt bé la nota final tots puntualment.



56 comentaris:

  1. Hola!!!Benvinguts al blog de Cantània.Espero els vostres comentaris,ens veiem el dimceres!

    ResponElimina
  2. ens ho pasem molt bé a les classes m'encanta!!!!!

    ResponElimina
  3. Hola soc el Pau Fonta mencanta la cantania

    ResponElimina
  4. Hola, soc la mireia Tello de 5éB!!!

    ResponElimina
  5. Hola som l'Ariadna P i
    L'Aina de 5A estem estudiant música !!!adeu!!!😘😘😘😘😎😃😘

    ResponElimina
  6. Hola Emma soc la Carla de 5eB m'esta encantan cantania ☺🎵🎶🎼

    ResponElimina
  7. Hola Emma,soc la Gisela de 5eA he mirat el blog mooolt xuloooo🤣🎼🎶🎙🎤

    ResponElimina
  8. Hola Emma soc el Martí! Estic mirant els vídeos.Bona nit!!!

    ResponElimina
  9. Hola soc el Pau . f mencanta la cantania i al blog molt guai

    ResponElimina
  10. hola emma soc el kai i estic estudiant molt serem els millors

    ResponElimina
  11. Hola soc l'Agnès de 5èB

    ResponElimina
  12. Hola soc l'Ari P de 5a m'encanta cantamos Bona nit Emma🥰😍😁😎

    ResponElimina
  13. Hola soc el Diego de 5eb m’encanta la cantania

    ResponElimina
  14. Hola doc la Bea de 5eb m’esta encantan la cantania Bona nit Emma!!!

    ResponElimina
  15. Hola sóc la Blanca de 5B 😊M'encanta el blog.

    ResponElimina
  16. Hola mencanta la cantania millorarem un monton.
    Us estimo adeu

    ResponElimina
  17. Hola Emma soc el Hugo i la cantania magrada molt mes cantania que fer classe

    ResponElimina
  18. hola ,soc la Blanca Rivas de 5A m'encanta la cantania

    ResponElimina
  19. hola soc la georgina de 5e A estic estudiant

    ResponElimina
  20. soc la georgina m'encanta el blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  21. Hola soc la Blanca,M'encanta la cantania...

    ResponElimina
  22. Holaaaaaaa soc la mireia telloooooooo

    ResponElimina
  23. Hola sóc la Blanca de 5B!

    ResponElimina
  24. Hola soc la Ari P de 5A !🎹🎼🎙️

    ResponElimina

LA HISTÒRIA DEL ROCK AND ROLL: ELS ORIGENS I LA SITUACIÓ HISTÒRICA

 Què en sabem el rock and roll?Segur que n'heu sentit a parlar i sabeu alguna cançó que podeu dir que és "rockera", però sabrí...